*
*
Τηλ. 2384075810             

Όροι χρήσης

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

O ιστότοπος LB-store.gr είναι ένα ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου που δημιούργησε το Πολυκατάστημα Ελευθερία Μπάτση - Λίτσα που εδρεύει στη διεύθυνση Προμάχοι Αριδαίας και ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας info@lb-store.gr, τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος: 2384075810.

Κάθε χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται με το ηλεκτρονικό κατάστημα οφείλει να διαβάζει προσεχτικά τους όρους χρήσης πριν προβεί σε οποιαδήποτε συναλλαγή και εάν δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους οφείλει να διακόψει κάθε συναλλαγή ή χρήση των υπηρεσιών του eshop

Όροι χρήσης
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει το δικαίωμα να τροποποιεί η να αναθεωρεί τους όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών του eshop όποτε εκείνη το θεωρεί απαραίτητο. Αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει τους καταναλωτές για οποιανδήποτε μεταβολή, μέσα από τις σελίδες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.

H ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια και την αλήθεια των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Επίσης η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για οποιοδήποτε ορθογραφικό και τυπογραφικό λάθος έχει γίνει και δικαιούται να το διορθώσει μόλις γίνει αντιληπτό.

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που εκτίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά ενημερώνει με βάση τα τηρούμενα στοιχεία για την διαθεσιμότητα ή μη τον ενδιαφερόμενο πελάτη. Σε περίπτωση παραγγελίας ενός προϊόντος που βρίσκεται σε έλλειψη ο πελάτης θα ενημερώνεται τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά για την ακύρωση ή την αλλαγή της παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, εφόσον κρίνεται ότι η καθυστέρηση καθιστά τη συναλλαγή ασύμφορη για τον πελάτη, ο πελάτης δικαιούται να προβεί μονομερώς σε ακύρωση της παραγγελίας με έγγραφη δήλωσή του (με μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) η οποία γίνεται χωρίς ζημία για τον πελάτη.

Επίσης, οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα (με τις ενδείξεις «Προσφορά» «Έκπτωση» ή παρόμοιες εκφράσεις), ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Για τα είδη αυτά τηρείται αυστηρά σειρά χρονικής προτεραιότητας στην εκτέλεση των παραγγελιών.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απόκλισης των προϊόντων από τις φωτογραφίες, τις εικόνες που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα και τα χρώματα, αυτά υπόκεινται στο πρόγραμμα του διαδικτυακού προγράμματος περιήγησης ή λόγω της ανάλυσης της οθόνης του κάθε χρήστη.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ καταχωρεί για κάθε προϊόν διαστάσεις, χαρακτηριστικά και τιμή μονάδας. Η αγορά των προϊόντων συνοδεύεται με απόδειξη λιανικής πώλησης. Οι τιμές περιλαμβάνουν το ΦΠΑ 23%, δεν περιλαμβάνουν το κόστος αποστολής όπου αυτό υπάρχει.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ λόγω μεταμελείας

Η εκ μέρους του πελάτη ακύρωση της παραγγελίας του, λόγω μεταμελείας, μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα σε 24 ώρες. Η ακύρωση γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ εκ μέρους του πελάτη. Ο πελάτης οφείλει να δηλώσει τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας του. Η ακύρωση δεν επέρχεται αν δεν αποσταλεί σχετική επιβεβαίωση εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ με ηλεκτρονική αλληλογραφία προς τον πελάτη.

Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ την έχει ήδη εισπράξει, τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή της (με αντιλογισμό του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, με καταβολή μετρητών κλπ). Άλλως σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του πελάτη, αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ (όπως πχ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ), τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κλπ) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωθέντος ποσού σε βάρος του πελάτη.

ΑΛΛΑΓΗ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες έχει γίνει λάθος αποστολή προϊόντος από της παραγγελίας, δεν είναι το σωστό νούμερο ή που κάποιο προϊόν διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματικό κατά την παράδοση του στον πελάτη, η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, αλλιώς το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο χάνεται. Η αλλαγή – επιστροφή των προϊόντων γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ εκ μέρους του πελάτη. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής της Αίτησης αλλαγής της Παραγγελίας, μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντος προς αντικατάσταση είναι:

Να μην έχει χαλάσει η συσκευασία του προϊόντος
Να μην έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες από το προϊόν
Να είναι στην ίδια κατάσταση παραλαβής, δηλαδή καινούριο
Να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν, πχ. Απόδειξη λιανικής

Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ θα πραγματοποιείται μέσω courier.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή ή αντικατάσταση, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα δύο προηγούμενα, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.

Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβεί μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

ΑΛΛΑΓΗ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ με χρέωση του ΠΕΛΑΤΗ

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την αλλαγή – επιστροφή των προϊόντων που έχει λάβει θα πρέπει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται για σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) να το δηλώσει ηλεκτρονικά με αποστολή (e-mail) προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής της Αίτησης αλλαγής της Παραγγελίας, μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. Αφού παραληφθούν τα προϊόντα αλλαγής και ελεγχθούν τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να επιστρέψει το ποσό που εισέπραξε εντός 14 ημερών.

Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.

Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα.

Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.

ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ (ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ)

Τα προϊόντα της προσφοράς

Προϊόντα που κατασκευάστηκαν και επεξεργάστηκαν αποκλειστικά και μόνο για τον συγκεκριμένο πελάτη. Ενδεικτικά στην κατηγορία αυτή ανήκουν τα: μπομπονιέρες, προσκλητήρια, πακέτα Βάπτισης, στολισμός κολυμπήθρας, λαμπάδες γάμου, κεριά στολισμένα, ανθοσυνθέσεις, βιβλία ευχών, ζαχαρωτά κλπ

Το ΕΝΤΥΠΟ Ακύρωσης – Αλλαγής – Επιστροφής προϊόντων θα το βρείτε εδώ

ΑΠΟΔΟΧΗ ΟΡΩΝ

Ο πελάτης δηλώνει ότι έχει διαβάσει τους όρους χρήσης όπως περιγράφονται ανωτέρω και δέχεται ρητά και ανεπιφύλαχτα τους όρους αυτούς για την συναλλαγή του με το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Πνευματικά Δικαιώματα

Ο σχεδιασμός του ηλεκτρονικού καταστήματος LB-store οι εικόνες τα κείμενα και το περιεχόμενό του είναι πνευματική ιδιοκτησία της Εταιρίας και προστατεύονται από την Νομοθεσία. Απαγορεύεται χωρίς έγγραφη άδεια από την Εταιρία οποιαδήποτε χρήση, εκμετάλλευση, δημοσίευση, αναδημοσίευση, αναπαραγωγή συνόλου ή μέρους των προϊόντων που εκτίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.